Izvorni znanstveni članak
Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole
Zlatko Miliša
; Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Marija Šaravanja
; Sveučilište u Mostaru, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Analizom sadržaja u čitankama za osnovne škole u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj, autori dolaze do zaključka da su prisutni uglavnom tekstovi vezani za medijsku pismenost, tj. tekstovi koji su ponajviše usmjereni na umjetnost, filmsku i kazališnu, dok su tekstovi koji kod djece razvijaju kritičko mišljenje i medijske kompetencije prisutni u rijetkim slučajevima. Zaključuju da medijskoj kulturi nije posvećeno više od 10 posto tekstova od ukupnoga sadržaja tekstova u jedanaest analiziranih čitanki. Medijska kultura u tome smislu većinom obuhvaća razvoj medijske pismenosti iz područja umjetnosti - filmske i kazališne, ali ne (i) razvija medijske kompetencije.
Ključne riječi
čitanke za osnovne škole; filmska i kazališna umjetnost; školski kurikul; medijske kompetencije
Hrčak ID:
77880
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 9.702 *