Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole

Zlatko Miliša ; Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Marija Šaravanja ; Sveučilište u Mostaru, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 191 Kb

str. 179-196

preuzimanja: 7.870

citiraj


Sažetak

Analizom sadržaja u čitankama za osnovne škole u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj, autori dolaze do zaključka da su prisutni uglavnom tekstovi vezani za medijsku pismenost, tj. tekstovi koji su ponajviše usmjereni na umjetnost, filmsku i kazališnu, dok su tekstovi koji kod djece razvijaju kritičko mišljenje i medijske kompetencije prisutni u rijetkim slučajevima. Zaključuju da medijskoj kulturi nije posvećeno više od 10 posto tekstova od ukupnoga sadržaja tekstova u jedanaest analiziranih čitanki. Medijska kultura u tome smislu većinom obuhvaća razvoj medijske pismenosti iz područja umjetnosti - filmske i kazališne, ali ne (i) razvija medijske kompetencije.

Ključne riječi

čitanke za osnovne škole; filmska i kazališna umjetnost; školski kurikul; medijske kompetencije

Hrčak ID:

77880

URI

https://hrcak.srce.hr/77880

Datum izdavanja:

30.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.702 *