Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.06
PREDŠKOLSKA PEDAGOGIJA U SISTEMU SAVREMENOG UNIVERZITETSKOG OBRAZOVANJA BUDUĆIH VASPITAČA
Emina Kopas-Vukasinovic
; The Faculty of Pedagogy, Jagodina (Serbia)
Sažetak
U radu se pošlo od stanovišta da su sadržaji predškolske pedagogije bazičnog karaktera za pripremu budućih vaspitača za rad u predškolskim ustanovama. U sistemu univerzitetskog obrazovanja studenata, ovi sadržaji istovremeno imaju karakter opštih i specifičnih znanja, neophodnih za ostvarivanje kvalitetnog pedagoškog rada. Predstavljen je teorijski model organizovanog sistema aktivnosti, koje se realizuju sa studentima kroz nastavne sadržaje predškolske pedagogije. Ovaj sistem ima višestruke funkcije, od sticanja teorijskih znanja do mogućnosti njihove primene. Nivo zainteresovanosti studenata za organizovane nastavne aktivnosti i njihova postignuća na testovima znanja, predstavljaju elemente evaluacije ovog modela, koji su u radu prikazani kao rezultati istraživanja.
Ključne riječi
predškolska pedagogija; univerzitetsko obrazovanje vaspitača; sistem aktivnosti; interesovanja studenata; postignuća studenata
Hrčak ID:
78845
URI
Datum izdavanja:
1.3.2012.
Posjeta: 3.916 *