Market-Tržište, Vol. 23 No. 2, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj: stanje u hrvatskim poduzećima
Nidžara Osmanagić Bedenik
orcid.org/0000-0003-2559-7176
; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Davor Labaš
orcid.org/0000-0003-2500-4211
; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj je ovog rada empirijski istražiti društveno odgovorno poslovanje malih, srednjih i velikih poduzeća koja posluju u Republici Hrvatskoj usporedbom razina implementacije društvene i ekološke dimenzije, te vrsta primijenjene društvene odgovornosti. Svrha je rada ocijeniti postojeću razinu primjene društveno odgovornog koncepta poslovanja. U radu se prezentiraju istraženi prioriteti i karakteristike društvene odgovornosti u anketiranim poduzećima. Na temelju empirijskih rezultata možemo zaključiti kako su anketirana poduzeća pretežno orijentirana na operativni i financijski (kratkoročni) aspekt poslovanja, dok istovremeno postoji svijest o nužnosti proširenja perspektive prema strateškoj i normativnoj (dugoročnoj - ekološkoj i društvenoj) perspektivi poslovanja.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; Hrvatska; održivi razvoj; društveno poduzetništvo
Hrčak ID:
78922
URI
Datum izdavanja:
10.1.2012.
Posjeta: 7.480 *