Izvorni znanstveni članak
PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA
Dragana Franciskovic
; Teacher Education in the Hungarian Language Teaching, University of Novi Sad, Serbia
Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb
str. 73-102
preuzimanja: 502
citiraj
APA 6th Edition
Franciskovic, D. (2012). PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education, 14 (1), 73-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79600
MLA 8th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education, vol. 14, br. 1, 2012, str. 73-102. https://hrcak.srce.hr/79600. Citirano 02.05.2024.
Chicago 17th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education 14, br. 1 (2012): 73-102. https://hrcak.srce.hr/79600
Harvard
Franciskovic, D. (2012). 'PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA', Croatian Journal of Education, 14(1), str. 73-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79600 (Datum pristupa: 02.05.2024.)
Vancouver
Franciskovic D. PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [pristupljeno 02.05.2024.];14(1):73-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79600
IEEE
D. Franciskovic, "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA", Croatian Journal of Education, vol.14, br. 1, str. 73-102, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79600. [Citirano: 02.05.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 261 Kb
str. 73-102
preuzimanja: 329
citiraj
APA 6th Edition
Franciskovic, D. (2012). PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education, 14 (1), 73-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79600
MLA 8th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education, vol. 14, br. 1, 2012, str. 73-102. https://hrcak.srce.hr/79600. Citirano 02.05.2024.
Chicago 17th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education 14, br. 1 (2012): 73-102. https://hrcak.srce.hr/79600
Harvard
Franciskovic, D. (2012). 'PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA', Croatian Journal of Education, 14(1), str. 73-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79600 (Datum pristupa: 02.05.2024.)
Vancouver
Franciskovic D. PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [pristupljeno 02.05.2024.];14(1):73-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79600
IEEE
D. Franciskovic, "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA", Croatian Journal of Education, vol.14, br. 1, str. 73-102, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79600. [Citirano: 02.05.2024.]
Sažetak
Rad se bavi istraživanjem koje je provedeno s ciljem vrednovanja mogućnosti i razine utjecaja suvremenih nastavnih metoda na kvalitetu analize književnoga teksta. Suvremene nastavne metode zacijelo imaju stanoviti utjecaj na učenikovo književno iskustvo i sposobnost analize književnih djela. Istražili smo gore spomenutu razinu utjecaja u specifičnom odgojno- obrazovnom području koristeći se književnim ulomkom u fazi lokalizacije teksta kao primjerom. Istraživanje sadrži rezultate eksperimenata s paralelnim skupinama u sedmom razredu. Polazeći od toga da je bit modela u redefiniranju uloge lokalizacije teksta, a samim tim i percepcije teksta, pretpostavilo se da promjene do kojih dolazi imaju pozitivan utjecaj na odnos učenika prema književnom ulomku, njegova stajališta prema književnom djelu kao cjelini, uspjeh u svladavanju gradiva iz književnosti. Glavni je zadatak istraživanja stoga bio utvrditi utječe li i u kojoj mjeri eksperimentalna nastava, u odnosu na tradicionalnu, na očekivane promjene u stajalištima učenika prema tumačenju književnih ulomaka u nastavi i uspjehu učenika u svladavanju ove vrste književnih tekstova. Cilj je istraživanja pridonijeti sveukupnom poučavanju o tumačenju književnog ulomka u kontekstu multimedijskog iskustva s višedimenzionalnom umjetnošću te složenijih zahtjeva suvremenog obrazovanja i književnosti.
Ključne riječi
književni ulomak; književni tekst; lokalizacija; metodički modeli
Hrčak ID:
79600
URI
https://hrcak.srce.hr/79600
Datum izdavanja:
20.3.2012.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.886
*