Prethodno priopćenje
GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE
Zdenko Braičić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Croatia
Puni tekst: hrvatski pdf 221 Kb
str. 165-185
preuzimanja: 770
citiraj
APA 6th Edition
Braičić, Z. (2012). GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE. Croatian Journal of Education, 14 (1), 165-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79601
MLA 8th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE." Croatian Journal of Education, vol. 14, br. 1, 2012, str. 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE." Croatian Journal of Education 14, br. 1 (2012): 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601
Harvard
Braičić, Z. (2012). 'GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE', Croatian Journal of Education, 14(1), str. 165-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79601 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Braičić Z. GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];14(1):165-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601
IEEE
Z. Braičić, "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE", Croatian Journal of Education, vol.14, br. 1, str. 165-185, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 221 Kb
str. 165-185
preuzimanja: 569
citiraj
APA 6th Edition
Braičić, Z. (2012). GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE. Croatian Journal of Education, 14 (1), 165-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79601
MLA 8th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE." Croatian Journal of Education, vol. 14, br. 1, 2012, str. 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE." Croatian Journal of Education 14, br. 1 (2012): 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601
Harvard
Braičić, Z. (2012). 'GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE', Croatian Journal of Education, 14(1), str. 165-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79601 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Braičić Z. GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];14(1):165-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601
IEEE
Z. Braičić, "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE", Croatian Journal of Education, vol.14, br. 1, str. 165-185, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Globalno učenje (globalno obrazovanje) predstavlja pedagoški odgovor na različite aspekte globalizacije u svim životnim sferama. Budući da koncept globalnog učenja zahtijeva interdisciplinarnu koncepciju kurikula, njegove se osnovne ideje ugrađuju u planove i programe različitih nastavnih predmeta. U radu se detaljnije raspravlja o mogućnostima njihova ostvarivanja u nastavi geografije. Naglasak je stavljen na određivanje ciljeva i zadaća nastave geografije, ugrađivanje novih sadržaja u nastavni plan i program, kao i nove metode i modele učenja. U drugom dijelu rada analiziraju se i uspoređuju stavovi učitelja geografije i učenika Gimnazije Sisak o fenomenu globalizacije koji se poučava u nastavi geografije. Rezultati su pokazali da su obje skupine ispitanika upoznate sa suvremenim značajkama globalizacije i njezinim pozitivnim i negativnim stranama. Uočeno je da učenici u osnovi pozitivnije doživljavaju globalizaciju negoli učitelji.
Ključne riječi
globalizacija; zadaće nastave geografije; modeli učenja; stavovi učenika i učitelja geografije
Hrčak ID:
79601
URI
https://hrcak.srce.hr/79601
Datum izdavanja:
20.3.2012.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.142
*