Prethodno priopćenje
Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija
Snježana Nevia Močinić
orcid.org/0000-0002-6230-2480
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Sažetak
Mikropoučavanje je jedna od tehnika za ovladavanje učiteljskim kompetencijama, kao i za njihovo usavršavanje. Radi se o radionicama zasnovanim na kratkim segmentima uvježbavanja pojedinih nastavnih umijeća, snimljenih videokamerom te poslije analiziranih u malim grupama studenata na čelu s nastavnikom metodičarem ili voditeljem vježbi. Promatrajući i ponavljajući metodičke vježbe te diskutirajući o vlastitom i tuđem iskustvu, sudionici radionice dobivaju konstruktivnu povratnu informaciju o uspješnim i neuspješnim ponašanjima u sklopu pojedinih segmenata nastavnih vještina koje čine složenu učiteljsku kompetenciju.
Ključne riječi
mikropoučavanje; učiteljska kompetencija; metodičke vježbe; vještina poučavanja; kritička refleksija
Hrčak ID:
82181
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 1.629 *