Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Primjer uspješnog nastavnog sata – govorništvo u nastavi povijesti

Vedran Ristić


Puni tekst: hrvatski pdf 128 Kb

str. 15-25

preuzimanja: 2.470

citiraj


Sažetak

U članku autor na primjerima iz nastavne prakse pokazuje prednosti korištenja govorništva kao nastavne metode. Razvijanje kritičkog mišljenja i kreativnosti, poticanje istraživačkog rada i problemski pristup nastavi neke su od tih prednosti. Nakon analiziranja učeničkih radova, autor razrađuje teorijsko opravdanje predložene metode
i predlaže moguće načine primjene. Na kraju članka autor naglašava potrebu za međupredmetnom suradnjom u školi.

Ključne riječi

nastava povijesti; govorništvo; kritičko mišljenje; stari Rim; stara Grčka

Hrčak ID:

82521

URI

https://hrcak.srce.hr/82521

Datum izdavanja:

3.6.2012.

Posjeta: 4.131 *