Pregledni rad
Udžbenik u nastavi likovne kulture
Ivana Čalo
; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učitelje
Dubravka Kušćević
; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učitelje
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je istražiti koriste li učitelji i učenici udžbenik iz likovne kulture u nižim razredima osnovne škole (koje udžbenike, zašto, tko je o izboru odlučio, i u kojem se dijelu sata udžbenik koristi). Također je istraženo što učitelji misle o značenju udžbenika za motivaciju djece te što misle o korisnosti udžbenika u likovnoj nastavi. U istraživanju postavljene su sljedeće hipoteze: 1.Veći broj učitelja povremeno u nastavi koristi udžbenik iz likovne kulture. 2. Udžbenik učiteljima najviše koristi u uvodnom dijelu sata 3. Učenici u velikom broju ne koriste udžbenik/radne listiće iz likovne kulture. Analiza rezultata istraživanja pokazala je da su potvrđene sve navedene hipoteze. Naime, 50, 5 % učitelja povremeno u nastavi koristi udžbenik iz likovne kulture, te ga najviše koriste u uvodnom dijelu sata ( 60, 90 % ). Potvrđena je i treća hipoteza da čak 74 % učenika ne koriste udžbenik iz likovne kulture.
Ključne riječi
nastava likovne kulture; udžbenik likovne kulture; razredna nastava; učenici; učitelji
Hrčak ID:
82642
URI
Datum izdavanja:
30.6.2007.
Posjeta: 2.538 *