Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ZADOVOLJSTVO STUDIJEM I MOTIVI UPISA NA STUDIJ

Ina Reić Ercegovac ; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za uèiteljski studij
Tonća Jukić ; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 555 Kb

str. 283-295

preuzimanja: 2.152

citiraj


Sažetak

Motivi odabira studija i zadovoljstvo studenata studijem neki su od osnovnih čimbenika kvalitete studija. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati stupanj zadovoljstva studijem studenata učiteljskog studija i studija preddkolskog odgoja Filozofskog fakulteta u Splitu te provjeriti postoji li povezanost između motiva odabira studija i zadovoljstva odabranim studijem. U istraživanju je sudjelovalo 230
studentica koje studiraju prema bolonjskom sustavu. Rezultati su pokazali osrednje zadovoljstvo studijem, no utvrđeno je nešto veće zadovoljstvo studijem studenata učiteljskog studija u odnosu na studente predškolskog odgoja i nešto veće zadovoljstvo programom
studija nego nastavnicima, i to u objema studijskim skupinama. Nadalje, dobivene korelacije između motiva odabira studija i stupnja zadovoljstva studijem pokazale su da su studenti koji su studij odabrali zbog jednostavnosti upisa očito manje zadovoljni svojim odabirom, dok su studenti koji su pri upisu bili vođeni intrinzičnim motivima, odnosno zainteresiranosti za radom s djecom i poučavanjem, zadovoljniji studijem.

Ključne riječi

visoko školstvo; bolonjski sustav; učiteljski studij; studij predškolskog odgoja; zadovoljstvo studijem; motivi upisa na studij

Hrčak ID:

82741

URI

https://hrcak.srce.hr/82741

Datum izdavanja:

30.11.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.548 *