Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

POVEZANOST SITUACIJSKE ANKSIOZNOSTI S BROJEM OPRAVDANIH IZOSTANAKA I ŠKOLSKIM USPJEHOM UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE

Tea Pahić ; I. osnovna škola Varaždin


Puni tekst: hrvatski pdf 454 Kb

str. 312-325

preuzimanja: 1.009

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je utvrđivanje razlike u intenzitetu situacijske anksioznosti kod učenika četvrtog, petog i šestog razreda s obzirom na dob i spol učenika te utvrđivanje povezanosti anksioznosti s brojem izostanaka i školskim uspjehom. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 učenika jedne varaždinske osnovne škole. Rezultati mjerenja upozoravaju na značajno povišenu anksioznost u uvjetima visoke anksioznosti i na glavni efekt dobi za oba nastavna uvjeta. Učenici četvrtog razreda iskazuju najmanji intenzitet anksioznosti, a uočava se trend rasta anksioznosti u funkciji dobi. U uvjetima visoke anksioznosti djevojčice iskazuju značajno veći intenzitet anksioznosti od dječaka. Dobivena je niska pozitivna povezanost između broja opravdanih izostanaka i intenziteta situacijske anksioznosti, dok povezanost situacijske anksioznosti sa školskim uspjehom nije potvrđena.

Ključne riječi

situacijska anksioznost; ispitna anksioznost; spolne razlike; dobne razlike; izostanci s nastave; školski uspjeh

Hrčak ID:

82743

URI

https://hrcak.srce.hr/82743

Datum izdavanja:

30.11.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.371 *