Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ZNAČENJE UDŽBENIKA U NASTAVI LIKOVNE KULTURE U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Dunja Pivac ; Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 97 Kb

str. 460-469

preuzimanja: 700

citiraj


Sažetak

Od školske godine 2006./07. udžbenik prvi put postaje obvezatan i za nastavni predmet likovna kultura u višim razredima osnovne škole (od 5. do 8. razreda) u Republici Hrvatskoj. Pojava i primjena udžbenika likovne kulture promiče ciljeve nacionalnog kurikuluma i potiče razvitak učeničkih postignuća i kompetencija, tj. utječe na realizaciju predmetnog kurikuluma, na organizaciju učenja, na uloge učenika i učitelja te na ustrojstvo cjelokupnog rada u školi. Unatoč uobičajenom, tradicionalnom pristupu primjeni udžbenika i u nastavi likovne kulture, očekuje se da uvođenje i uporaba udžbenika u nastavi spomenutog nastavnog predmeta na početku 21. stoljeća pridonese unaprjeđenju odgojno-obrazovnog procesa s gledišta suvremenih, poglavito psiholoških, pedagoških i didaktičkih spoznaja te realizaciji različitih nastavnih metoda, oblika i strategija, poznatih pod zajedničkim nazivom otvorena nastava.

Ključne riječi

udžbenik; nastava likovne kulture; učenje; otvorena nastava

Hrčak ID:

82808

URI

https://hrcak.srce.hr/82808

Datum izdavanja:

15.10.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.969 *