Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Organizacijska odanost učitelja osnovnoj školi

Tomislava Vidić orcid id orcid.org/0000-0003-2040-2667 ; Osnovna škola Remete, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 421 Kb

str. 33-44

preuzimanja: 1.435

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko su učitelji u osnovnim školama odani organizacij, te utječu li njihove osobne karakteristike na organizacijsku odanost. U istraživanju je korišten jednodimenzionalni upitnik za mjerenje afektivne odanosti zaposlenika, Organizational Commitment Questionnaire. U istraživanju je sudjelovalo 205 učitelja iz sedam zagrebačkih osnovnih škola.
Rezultati pokazuju vrlo dobru organizacijsku odanost učitelja, no nema značajnih razlika između učitelja razredne i predmetne nastave kao ni među učiteljima s različitim radnim iskustvom. Pokazale su se razlike između ispitivanih škola, što upućuje na zaključak da karakteristike organizacije više utječu na odanost učitelja.

Ključne riječi

organizacijska odanost; osnovna škola; učitelji razredne nastave; predmetni učitelji; radni staž učitelja

Hrčak ID:

82835

URI

https://hrcak.srce.hr/82835

Datum izdavanja:

15.1.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.746 *