Pregledni rad
HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA
Amra Imširagić
; Centar za obrazovanje, vaspitanje i rehabilitaciju slušanja i govora, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Puni tekst: hrvatski pdf 300 Kb
str. 94-102
preuzimanja: 1.313
citiraj
APA 6th Edition
Imširagić, A. (2012). HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola, LVIII (27), 94-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard
Imširagić, A. (2012). 'HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA', Život i škola, LVIII(27), str. 94-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83167 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Imširagić A. HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];LVIII(27):94-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE
A. Imširagić, "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 94-102, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 300 Kb
preuzimanja: 1.502
citiraj
APA 6th Edition
Imširagić, A. (2012). HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola, LVIII (27), 94-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard
Imširagić, A. (2012). 'HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA', Život i škola, LVIII(27), str. 94-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83167 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Imširagić A. HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];LVIII(27):94-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE
A. Imširagić, "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 94-102, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 300 Kb
preuzimanja: 1.776
citiraj
APA 6th Edition
Imširagić, A. (2012). HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola, LVIII (27), 94-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard
Imširagić, A. (2012). 'HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA', Život i škola, LVIII(27), str. 94-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83167 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Imširagić A. HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];LVIII(27):94-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE
A. Imširagić, "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 94-102, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Obrazovna inkluzija određena je kao put kojim se stvaraju nastojanja kako bi svaka
osoba, bez obzira na okolnosti i iskustva, dosegnula svoj puni potencijal u životu. Italija ima
preko 30 godina prakse uključivanja djece s posebnim potrebama u redovan sustav odgoja i
obrazovanja. Po razvijenosti inkluzije na prostorima Balkana odnosno u Bosni i Hercegovini,
kod nas je ona još uvijek na početku.
Proći će mnogo vremena dok se razvije svijest o značaju inkluzije i odgovornosti za inkluziju
na ovim prostorima. Inkluzivno obrazovanje razvilo se kao pokret koji je trebao biti izazov
dosadašnjoj ekskluzivnoj teoriji i praksi i postao je favorizirani usvojeni pristup koji se
odnosi na učenje svih učenika u redovnim školama. Naš je osnovni cilj putem ovog rada
ukazati na humane pretpostavke inkluzije učenika oštećena sluha uz pomoć upotrebe
znakovnog jezika te korištenjem usluga tumača znakovnog jezika i niza drugih neophodnih
preduvjeta za uspješno uključivanje djeteta oštećena sluha u redovan sustav odgoja i
obrazovanja. Samo na taj način organizirana inkluzija učenika oštećena sluha dat će pozitivne
rezultate, a to je uključivanje ove djece u cjelokupan društveni život.
Ključne riječi
inkluzija; učenici oštećena sluha; humane pretpostavke inkluzije; znakovni jezik
Hrčak ID:
83167
URI
https://hrcak.srce.hr/83167
Datum izdavanja:
11.6.2012.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 6.914
*