Stručni rad
Srednji vijek kao potencijalni turistički proizvod
Đurđa Somođi
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Adisa Gergić
; studentica Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Sofisticirani turisti 21. stoljeća poželjnom turističkom destinacijom smatraju onu destinaciju koja nudi nešto posebno i novo. Kulturno-povijesna arhitektura, dvorci, muzeji, galerije i drugi objekti kulturno-povijesne baštine iskorišteni kao mjesta provođenja novih turističkih proizvoda mogu privući i najzahtjevnije turiste. Turistička ponuda s interaktivnim sudjelovanjem pojedinca u kvalitetno osmišljenim programima i manifestacijama potencijalno ostavaruje poseban i nezaboravan doživljaj. Bogatom i raznovrsnom poviješću, povijesnim urbanim i rurarnim područjima Hrvatska ima vrlo dobre uvjete za razvoj kulturnog turističkog proizvoda. Ovim radom nastoji se ukazati na nove mogućnosti stvaranja kulturno-povijesnih manifestacija u lokalnim sredinama svjesnih vrijednosti kulturnih resursa i njihovih turističkih potencijala s naglaskom na razdoblje srednjeg vijeka i stvaranja turističkog doživljaja. Ovakvom ponudom turisti se mogu privući u pred i posezoni, kada mogu sudjelovati u raznim igrama, a istodobno i naučiti nešto novo.
Ključne riječi
kulturno-povijesna baština; kulturno-turistički proizvod; turističke manifestacije
Hrčak ID:
83443
URI
Datum izdavanja:
21.6.2012.
Posjeta: 2.805 *