Kineziologija, Vol. 44. No. 1., 2012.
Izvorni znanstveni članak
Ljudski resursi kao element kvalitete provedbe motoričkih aktivnosti u dječjim vrtićima
Jera Gregorc
; Faculty of Education, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia
Maja Meško
; Faculty of Sport, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia
Mateja Videmšek
; Faculty of Management Koper, Koper, Slovenia
Jože Štihec
; Faculty of Management Koper, Koper, Slovenia
Sažetak
Važnost dobrih kadrovskih resursa, odgovornih za provedbu motoričkih aktivnosti u dječjim vrtićima, ovisi o nekoliko faktora koji uključuju kvalificiranost odgajatelja predškolske djece za provedbu
motoričkih/sportskih aktivnosti, njihovu sposobnost djelovanja u zadanim materijalnim uvjetima, mogućnost uključivanja nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture u određene faze aktualnog nastavnog plana itd. Predškolski učitelji mogu unaprijediti svoje kompetencije pohađanjem kontinuiranih obrazovnih stručnih programa te programa za stjecanje kvalifikacije za provedbu specifičnih motoričkih aktivnosti.
Ako je proveden u suradnji s nastavnicima tjelesne i zdravstvene kulture, cijeli odgojno-obrazovni proces u dijelu tjelesnih aktivnosti može doprinijeti harmoničnom razvoju djece predškolskog uzrasta
te također povećati kvalitetu rada kao i razinu sigurnosti djece za vrijeme aktivnosti.
Ključne riječi
odgajatelj u vrtiću; nastavnik tjelesne i zdravstvene kulture kvalificiran za rad s predškolskom djecom; harmonični razvoj djeteta
Hrčak ID:
83586
URI
Datum izdavanja:
30.6.2012.
Posjeta: 2.388 *