Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.01

RAZLIKE U SAMOPROCJENI POREMEĆAJA U PONAŠANJU UČENIKA I UČENICA

Iva Blažević ; Osnovna škola Vidikovac Pula (Hrvatska)
Mirjana Radetić-Paić ; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile Pula (Hrvatska)
Vesna Babić orcid id orcid.org/0000-0001-9849-2389 ; Kineziološki fakultet, Sveučilište u Zagrebu (Croatia)


Puni tekst: engleski pdf 104 Kb

str. 5-14

preuzimanja: 839

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je utvrđivanje razlika u samoprocjenama poremećaja u ponašanju između učenika (N=121) i učenica (N=121) petih, šestih, sedmih i osmih razreda Osnovne škole Vidikovac. Postojanje razlika među spolovima temeljena je na pretpostavci da su različite spolne uloge, kao buntovništvo, nekonformizam i nepridržavanje normi tipičniji za mušku spolnu ulogu u našoj kulturalnoj sredini, pa tako i u školskom okruženju.
Rezultati su pokazali da razlike između učenika i učenica, kada se radi o poremećajima u ponašanju postoje, a navedeno ukazuje na potrebu evidentiranja tih pokazatelja u školskom okruženju i uključivanja navedenih saznanja pri izradi različitih preventivnih programa uz omogućavanje različitih pristupa skupinama učenika i učenica.

Ključne riječi

poremećaji u ponašanju; učenici; učenice; škola; samoprocjena; Pula

Hrčak ID:

83742

URI

https://hrcak.srce.hr/83742

Datum izdavanja:

23.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.229 *