Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.01
RAZLIKE U SAMOPROCJENI POREMEĆAJA U PONAŠANJU UČENIKA I UČENICA
Iva Blažević
; Osnovna škola Vidikovac Pula (Hrvatska)
Mirjana Radetić-Paić
; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile Pula (Hrvatska)
Vesna Babić
orcid.org/0000-0001-9849-2389
; Kineziološki fakultet, Sveučilište u Zagrebu (Croatia)
Sažetak
Cilj ovog rada je utvrđivanje razlika u samoprocjenama poremećaja u ponašanju između učenika (N=121) i učenica (N=121) petih, šestih, sedmih i osmih razreda Osnovne škole Vidikovac. Postojanje razlika među spolovima temeljena je na pretpostavci da su različite spolne uloge, kao buntovništvo, nekonformizam i nepridržavanje normi tipičniji za mušku spolnu ulogu u našoj kulturalnoj sredini, pa tako i u školskom okruženju.
Rezultati su pokazali da razlike između učenika i učenica, kada se radi o poremećajima u ponašanju postoje, a navedeno ukazuje na potrebu evidentiranja tih pokazatelja u školskom okruženju i uključivanja navedenih saznanja pri izradi različitih preventivnih programa uz omogućavanje različitih pristupa skupinama učenika i učenica.
Ključne riječi
poremećaji u ponašanju; učenici; učenice; škola; samoprocjena; Pula
Hrčak ID:
83742
URI
Datum izdavanja:
23.6.2012.
Posjeta: 2.229 *