Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.02
UTJECAJ DIFERENCIRANE NASTAVE NA POSTIGNUĆE U NASTAVI MATEMATIKE NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE
Sandra Kadum-Bošnjak
; odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile, Pula (Hrvatska)
Barbara Buršić-Križanac
; Osnovna škola Vodnjan (Hrvatska)
Sažetak
U radu se izlažu rezultati istraživanja kojega je cilj bio verifikacija utjecaja diferencirane nastave na postignuće u nastavi matematike nižih razreda osnovne škole.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 78 ispitanika, učenika trećih razreda osnovne škole. U kontrolnoj je grupi bilo 38, a u eksperimentalnoj 40 ispitanika.
Rezultati dobiveni u ovome istraživanju kazuju da je učenje primjenom diferencirane nastave, u odnosu na tradicionalnu nastavu, doprinijelo značajnom povećanju ukupnog obrazovnog učinka. Dobivena t-vrijednost (t = 6.27; df = 76; p<.01) kazuje da postoje statistički značajne razlike između ostvarenih aritmetičkih sredina u eksperimentalnoj (34.19) i one polučene u kontrolnoj grupi (27.44).
Ključne riječi
diferencirana nastava; matematika; nastava; niži razredi; osnovna škola; postignuće
Hrčak ID:
83744
URI
Datum izdavanja:
23.6.2012.
Posjeta: 5.431 *