Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.02

UTJECAJ DIFERENCIRANE NASTAVE NA POSTIGNUĆE U NASTAVI MATEMATIKE NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Sandra Kadum-Bošnjak ; odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile, Pula (Hrvatska)
Barbara Buršić-Križanac ; Osnovna škola Vodnjan (Hrvatska)


Puni tekst: engleski pdf 534 Kb

str. 15-29

preuzimanja: 3.458

citiraj


Sažetak

U radu se izlažu rezultati istraživanja kojega je cilj bio verifikacija utjecaja diferencirane nastave na postignuće u nastavi matematike nižih razreda osnovne škole.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 78 ispitanika, učenika trećih razreda osnovne škole. U kontrolnoj je grupi bilo 38, a u eksperimentalnoj 40 ispitanika.
Rezultati dobiveni u ovome istraživanju kazuju da je učenje primjenom diferencirane nastave, u odnosu na tradicionalnu nastavu, doprinijelo značajnom povećanju ukupnog obrazovnog učinka. Dobivena t-vrijednost (t = 6.27; df = 76; p<.01) kazuje da postoje statistički značajne razlike između ostvarenih aritmetičkih sredina u eksperimentalnoj (34.19) i one polučene u kontrolnoj grupi (27.44).

Ključne riječi

diferencirana nastava; matematika; nastava; niži razredi; osnovna škola; postignuće

Hrčak ID:

83744

URI

https://hrcak.srce.hr/83744

Datum izdavanja:

23.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.829 *