Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.08

STRATEGIJE AKTIVNOG POUČAVANJA U VISOKOŠKOLSKOJ NASTAVI

Snježana Nevia Močinić orcid id orcid.org/0000-0002-6230-2480 ; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Hrvatska)


Puni tekst: engleski pdf 112 Kb

str. 97-105

preuzimanja: 14.125

citiraj


Sažetak

Zahtjevi za promjenama u nastavi na svim obrazovnim razinama normalna su posljedica naglog tehnološkog razvoja i današnje dinamične i složene stvarnosti. Za poboljšanje obrazovnih postignuća i profesionalno osposobljavanje studenata na sveučilišnim studijima, nužna je primjena alternativnih metoda i postupaka poučavanja, kombiniranih u splet originalnih strategija koje promoviraju aktivno učenje. Iz ovog istraživanja proizlazi da je metoda usmenog izlaganja dominantna na studijima ispitanika, ali uz dosta često korištenje vođenog razgovora i diskusije što ukazuje na postepenu reorganizaciju visokoškolske nastave. Dobiveni rezultati ne pokazuju uvijek spremnost studenata na intelektualno i emocionalno uključivanje u proces učenja i preuzimanje odgovornosti za vlastito učenje.

Ključne riječi

visokoškolska nastava; nastavnik; student; strategije; metode i postupci poučavanja; aktivno učenje i poučavanje; ishodi učenja; stjecanje sposobnosti i vještina

Hrčak ID:

83750

URI

https://hrcak.srce.hr/83750

Datum izdavanja:

23.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 16.782 *