Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.08
STRATEGIJE AKTIVNOG POUČAVANJA U VISOKOŠKOLSKOJ NASTAVI
Snježana Nevia Močinić
orcid.org/0000-0002-6230-2480
; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Hrvatska)
Sažetak
Zahtjevi za promjenama u nastavi na svim obrazovnim razinama normalna su posljedica naglog tehnološkog razvoja i današnje dinamične i složene stvarnosti. Za poboljšanje obrazovnih postignuća i profesionalno osposobljavanje studenata na sveučilišnim studijima, nužna je primjena alternativnih metoda i postupaka poučavanja, kombiniranih u splet originalnih strategija koje promoviraju aktivno učenje. Iz ovog istraživanja proizlazi da je metoda usmenog izlaganja dominantna na studijima ispitanika, ali uz dosta često korištenje vođenog razgovora i diskusije što ukazuje na postepenu reorganizaciju visokoškolske nastave. Dobiveni rezultati ne pokazuju uvijek spremnost studenata na intelektualno i emocionalno uključivanje u proces učenja i preuzimanje odgovornosti za vlastito učenje.
Ključne riječi
visokoškolska nastava; nastavnik; student; strategije; metode i postupci poučavanja; aktivno učenje i poučavanje; ishodi učenja; stjecanje sposobnosti i vještina
Hrčak ID:
83750
URI
Datum izdavanja:
23.6.2012.
Posjeta: 18.269 *