Pregledni rad
https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.13
PRIPREMA AUTISTIČNOG DJETETA ZA ŠKOLU
Aldo Špelić
; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile Pula (Hrvatska)
Martina Košeto
; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Hrvatska)
Sažetak
Cilj ovog rada je prezentirati nove mogućnost individualiziranog pristupa odgojitelja u pripremi za školu autistične djece. U radu je prezentiran slučaj autističnog dječaka koji je uz individualni psihoterapijski tretman bio uključen u individualizirani vid rada s dvije odgojiteljice na ostvarenju programa pripreme za školu. Kroz provođenje programa koji je bio primarno zasnovan na razvoju afektivne komunikacije u dijadnom odnosu dobiveni su pozitivni rezultati u djetetovoj afektivnoj vezanosti uz odgojiteljice čemu su slijedili pozitivni rezultati na području usvajanja osnove grafomotorike, imenovanja i socijalnog govora, čime je omogućen upis djeteta u redovnu osnovnu školu. Ovaj rad predstavlja poticaj mnogim drugim takvim pristupima u pripremi autistične djece za redovno osnovnoškolsko obrazovanje
Ključne riječi
autizam; priprema za školu; rani djetetov razvoj
Hrčak ID:
83755
URI
Datum izdavanja:
23.6.2012.
Posjeta: 5.640 *