Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razvoj obrazovnih modula za nastavu inženjerske mehanike

Boštjan Harl ; University of Maribor, Faculty of Mechanical Engineering, Smetanova 17, 2000 Maribor, Slovenia
Marko Kegl ; University of Maribor, Faculty of Mechanical Engineering, Smetanova 17, 2000 Maribor, Slovenia
Nenad Gubeljak ; University of Maribor, Faculty of Mechanical Engineering, Smetanova 17, 2000 Maribor, Slovenia
Jozef Predan ; University of Maribor, Faculty of Mechanical Engineering, Smetanova 17, 2000 Maribor, Slovenia


Puni tekst: hrvatski pdf 321 Kb

str. 269-272

preuzimanja: 677

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 321 Kb

str. 269-272

preuzimanja: 461

citiraj


Sažetak

U članku je pilotni primjer kolokvija za poučavanja u strojarstvu. Pošto računala danas omogućuju velike pogodnosti u edukacijskom procesu, važno je analizirati mogućnost njihove primjene u tehnici, stoga smo istražili mogućnost aplikacije računala kod poučavanja. U našem modelu su studenti uključeni kao aktivni subjekt te su vođeni na način da je konvencionalni način poučavanja paralelno nadograđen te u potpunosti vođen računalom i demonstracijom virtualnog laboratorijskog testiranja. Za rješavanje domaćih zadaća je razvijen novi računalski program imenovan ASDN. Program ASDN omogućuje automatsko generiranje individualnih domaćih zadataka, njihovu distribuciju po elektronskoj pošti, te automatsko skupljanje, ocjenjivanje i procesuiranje rezultata. Za bolje razumijevanje računskih zadaća razvijen je LAB-3D modul, koji omogućuje detaljnu vizualizaciju i bilježenje laboratorijskih testova. Ovakav pristup sažima cjelokupan proces testiranja od vizualizacije fizički izvedenog testa, do obrade i analize izmjerenih podataka te njihove usporedbe s računski dobivenim rezultatima.

Ključne riječi

domaća zadaća; računalsko učenje; strojarstvo

Hrčak ID:

83899

URI

https://hrcak.srce.hr/83899

Datum izdavanja:

29.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.222 *