Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Interkomunikacijska diferencijacija proizvodnog odjela: slučaj KIO Keramika d. o. o.

Dinko Jović ; College of Market Communications Agora, Trnjanska cesta 114, 10000 Zagreb, Croatia
Darko Krmpotić ; KIO Keramika d. o. o., Vladimira Nazora b. b., 33515 Orahovica, Croatia
Verica Hocenski ; KIO Keramika d. o. o., Vladimira Nazora b. b., 33515 Orahovica, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 130 Kb

str. 421-426

preuzimanja: 753

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 130 Kb

str. 421-426

preuzimanja: 549

citiraj


Sažetak

Uspoređuju se značajke interne komunikacije u keramičkoj industriji između proizvodnog i ostalih odjela koje se u literaturi optimiziraju kvantitativnim analizama procesa. Nedostatak optimizacije rukovođenja poslovima u industriji keramike nastoji se poboljšati ispitivanjem i strukturiranjem komunikacijskih procesa i kvalitativnom metodom. Pri tome se istražuju: i) proces interne komunikacije u stratificiranom i segmentiranom sustavu proizvodnje keramičke industrije u odnosu na ostatak organizacije te ii) poslovni procesi i njihova organizacija. Razmatraju se razlike između učinkovitosti komponenti vanjskog proizvodnog sustava: tehnologije, radne snage te inovacije i marketinga. Vanjski proizvodni modeli temelje se na podacima učinkovitosti. Korištene su metode: faktorska analiza kao kvalitativna komunikacijska mjera te uparivanje pojmova pri objašnjavanju inter-segmentne komunikacije. Rabljenjem metode uparivanja pojmova autori naglašavaju važnost kohezije organizacijskih segmenata i inter-segmentne komunikacije. Važna su sljedeća gledišta poslovne pragmatike: menadžment može utjecati na tvrtkine segmente i inter-segmentnu koheziju mijenjanjem smjera i sadržaja informacija izvedenih iz analize metodom uparivanja pojmova. Analize ukazuju na pogodnost uporabe kvantitativnih čimbenika pri rukovodstvenoj optimizaciji procesa.

Ključne riječi

interna komunikacija; menadžment; organizacijski segmenti; poslovni procesi; proizvodna učinkovitost; uparivanje pojmova

Hrčak ID:

83925

URI

https://hrcak.srce.hr/83925

Datum izdavanja:

29.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.439 *