Izvorni znanstveni članak
ISTRAŽIVANJE STAVOVA STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA O UPORABI INTERNETA
Abdülkadir Kabadayı
; A.K. Faculty of Education, Konya University, Turkey
Sažetak
U današnje vrijeme, opće je poznato da je Internet najučinkovitiji i strahovito brz mrežni alat za pristup znanju na način drugačiji od tradicionalne učioničke nastave, zahvaljujući suvremenim dostignućima u telekomunikacijama i tehnologiji Interneta. Zbog toga je neizbježno integrirati te tehnologije u obrazovne programe i tako povećati uspjeh i primijeniti znanje. Cilj studije je steći cjelovito znanje o stavovima budućih odgojitelja djece predškolskog uzrasta u Turskoj o uporabi Interneta. U tu svrhu je 234 ispitanika, budućih odgojitelja djece predškolskog uzrasta, dobilo "Skalu stavova o uporabi Interneta" / “Internet Use Attitude Scale (IUAS)”. Podaci prikupljeni uporabom navedene Skale analizirani su uporabom SPSS programskog paketa. Uporabljen je Nezavisni t-test da bi se ustanovilo postoji li značajna korelacija između stavova budućih odgojitelja s obzirom na vrstu škole i uvjeta dostupnosti pristupa Internetu. Uz to je korišten i jednosmjerna ANOVA da bi se ustanovilo postoji li značajna korelacija među odgovorima ispitanika i njihovoj razini i učestalosti uporabe Interneta. Istraživanjem je ustanovljeno da postoji značajna razlika s obzirom na vrstu škole koju ispitanik polazi, uvjetima dostupnosti pristupa Internetu, razini Internetske pismenosti i učestalosti uporabe Interneta u većini dimenzija navedene IUA skale. Kao posljednji naputak, istraživačima i nastavnicima su dane neke preporuke o načinima integracije Internetske tehnologije
Ključne riječi
Pristup Internetu; Internetska pismenost; učestalost uporabe Interneta; Skala stavova uporabe Interneta; razina uporabe Interneta
Hrčak ID:
84131
URI
Datum izdavanja:
27.6.2012.
Posjeta: 2.713 *