Prethodno priopćenje
RAZVOJ KOMPETENCIJA KOD DJECE U DOBI OD ČETIRI GODINE UZ POMOĆ INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
Jurka Lepičnik Vodopivec
; Faculty of Pedagogy, University of Maribor, Slovenia
Pija Samec
; Faculty of Pedagogy, University of Maribor, Slovenia
Sažetak
Danas je vrlo teško izbjeći informacijsko-komunikacijsku tehnologiju. Posvuda je prisutna: u poslovnom svijetu, državnoj administraciji, obrazovanju i kod kuće. Sposobnost pretraživanja, odabira te uporabe važnih podataka i informacija među beskonačnim mogućnostima koje nudi suvremena tehnologija smatra se također ključnom kompetencijom. Ovaj rad predstavlja utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na razvoj kompetencija četverogodišnjega djeteta. Navedeno je pitanje sastavni dio velikog istraživanja koje se također bavi djetetovim pristupom informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji i njezinoj primjeni kod kuće. Podaci su prikupljeni putem anketiranja 130 roditelja koji su nam iznijeli svoja razmišljanja o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije njihove djece u kućnom okruženju. Otkrili smo da IKT donekle utječe na razvoj nekih djetetovih kompetencija. Nastojali smo, također, vidjeti postoje li razlike u odnosu na rod djece i obrazovnu razinu njihovih roditelja.
Ključne riječi
široka definicija IKT; kućno okruženje; učenje uz pomoć IKT; dijete predškolske dobi
Hrčak ID:
84137
URI
Datum izdavanja:
27.6.2012.
Posjeta: 3.534 *