Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UPORABA RAČUNALA U POUČAVANJU MATEMATIKE – PREGLED STANJA U SRBIJI

Sladjana Dimitrijevic ; Faculty of Science, Department of Mathematics and Informatics, University of Kragujevac, Serbia
Branislav Z. Popovic ; Faculty of Science, Department of Mathematics and Informatics, University of Kragujevac, Serbia
Marija P. Stanic ; Faculty of Science, Department of Mathematics and Informatics, University of Kragujevac, Serbia


Puni tekst: hrvatski pdf 262 Kb

str. 387-415

preuzimanja: 456

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 262 Kb

str. 387-415

preuzimanja: 389

citiraj


Sažetak

U ovom radu analiziramo kvantitetu i kvalitetu uporabe računala u poučavanju matematike u Srbiji (u osnovnim i srednjim školama) promatrajući dva uzorka. Podaci za prvo istraživanje prikupljeni su na uzorku od 142 iskusna nastavnika (sa profesionalnom licencom). Provedbom istraživanja ustanovili smo trenutnu situaciju s obzirom na privatnu uporabu računala i uporabu računala u školi, kao i utječu li na uporabu računala i neke objektivne (npr. demografija) i subjektivne varijable. Drugo istraživanje je provedeno na uzorku od 123 nastavnička pripravnika (bez profesionalne licence). Prikupljeni podaci su temeljeni na našim procjenama o pripravi praktičnog dijela stručnog ispita pripravnika. Istražili smo utjecaj nekih demografskih i akademskih čimbenika na kakvoću uporabe računala. U oba istraživanja, podaci su obrađeni uporabom statističkog programa SPSS 13.0 (unakrsno tabeliranje i odgovarajući testovi za uspoređivanje skupina). Cilj istraživanja je bio utvrditi trenutnu situaciju i predložiti moguća poboljšanja uporabe računala.

Ključne riječi

nastavnik pripravnik; iskusni nastavnik; kakvoća uporabe računala; kvantiteta uporabe računala

Hrčak ID:

84133

URI

https://hrcak.srce.hr/84133

Datum izdavanja:

27.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.063 *