Prethodno priopćenje
UPORABA RAČUNALA U POUČAVANJU MATEMATIKE – PREGLED STANJA U SRBIJI
Sladjana Dimitrijevic
; Faculty of Science, Department of Mathematics and Informatics, University of Kragujevac, Serbia
Branislav Z. Popovic
; Faculty of Science, Department of Mathematics and Informatics, University of Kragujevac, Serbia
Marija P. Stanic
; Faculty of Science, Department of Mathematics and Informatics, University of Kragujevac, Serbia
Sažetak
U ovom radu analiziramo kvantitetu i kvalitetu uporabe računala u poučavanju matematike u Srbiji (u osnovnim i srednjim školama) promatrajući dva uzorka. Podaci za prvo istraživanje prikupljeni su na uzorku od 142 iskusna nastavnika (sa profesionalnom licencom). Provedbom istraživanja ustanovili smo trenutnu situaciju s obzirom na privatnu uporabu računala i uporabu računala u školi, kao i utječu li na uporabu računala i neke objektivne (npr. demografija) i subjektivne varijable. Drugo istraživanje je provedeno na uzorku od 123 nastavnička pripravnika (bez profesionalne licence). Prikupljeni podaci su temeljeni na našim procjenama o pripravi praktičnog dijela stručnog ispita pripravnika. Istražili smo utjecaj nekih demografskih i akademskih čimbenika na kakvoću uporabe računala. U oba istraživanja, podaci su obrađeni uporabom statističkog programa SPSS 13.0 (unakrsno tabeliranje i odgovarajući testovi za uspoređivanje skupina). Cilj istraživanja je bio utvrditi trenutnu situaciju i predložiti moguća poboljšanja uporabe računala.
Ključne riječi
nastavnik pripravnik; iskusni nastavnik; kakvoća uporabe računala; kvantiteta uporabe računala
Hrčak ID:
84133
URI
Datum izdavanja:
27.6.2012.
Posjeta: 2.063 *