Informatologia, Vol. 45 No. 2, 2012.
Pregledni rad
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT: DOKAZI MALIH HOTELA U HRVATSKOJ
Ines Milohnić
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Sažetak
U radu se istražuje implementacija menadžerskih strategija s aspekta komunikacijskog menadžmenta na modelu malih hotela u Hrvatskoj. U svom prvom dijelu istraživanje je obuhvatilo definiranje uzorka istraživanja i korištenje znanstvene metodologije. Drugi dio istraživanja detaljnije analizira korištenje 'Strategije prodaje' u poslovanju malih hotela u Hrvatskoj i usporedbu s prisutnim trendovima u okvirima Europske Unije, kao i određenje mjesta i uloge komunikacije u poslovanju malih hotela u kontekstu implementacije 'Strategije komunikacije' s posebnim naglaskom na korištenje odnosa s javnošću u malim hotelima i utjecaja na povećanje konkurentskih prednosti malih hotela u Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo da menadžment malih hotela kao najčešći oblik poslovnoga komuniciranja koristi komunikaciju usmenim putem koja se najčešće odvija kao direktni kontakt s gostom. Odnosi s javnošću nisu prepoznati kao kontinuirani oblik poslovnoga komuniciranja u malim hotelima. Na kraju se iznose činjenice i prijedlozi mjera implementacije strategije poslovne komunikacije kao i očekivani trendovi u poslovanju malih hotela sa svrhom povećanja konkurentskih prednosti.
Ključne riječi
strategija prodaje; komunikacijska strategija; mali hoteli; kompetitivna prednost
Hrčak ID:
84809
URI
Datum izdavanja:
28.6.2012.
Posjeta: 2.582 *