Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

FUNKY EUROPA - KONCEPT ZASNOVAN NA NAJNOVIJEM RAZVOJU KOMUNIKACIJSKIH STRATEGIJA EUROPSKE UNIJE I HRVATSKE

Petra Komadina
Tunjica Petrašević ; Pravni fakultet u Osijeku


Puni tekst: engleski pdf 231 Kb

str. 35-56

preuzimanja: 393

citiraj


Sažetak

Razlog za odabir rada na temu “Funky Europa” je taj što ova teorija otkriva novi koncept razumijevanja Europske unije. Započela je na predviđanjima i pronašla da u najnovijem razvoju komunikacijskih strategija kako Europske unije tako i Hrvatske bit koncepta nedostaje. Obje su očito u fazi razvoja s ciljem popunjavanja praznine demokratskog deficita i izvješćuju svoje građane kako bi ih poučili; glavni uzrok ovoj praznini je nedovoljno znanje. Međutim, analize pokazuju da u oba slučaja nedostaje entuzijazma budući da se oslanjaju isključivo na tehničke korake. Bez vizije, materijalizirane kroz različite koncepte bit će teško ako ne i nemoguće popuniti ovu prazninu od strane samih građana. Stoga je cilj koncepta “Funky Europa” rješavanje ove praznine primjenom studija o kulturološkim teorijama, političkoj komuni- kaciji i medijima. Koncept se zasniva na analitičkim studijama švedskih profesora o utjecaju medija koje naglašavaju potrebu za tzv. infotainment ( prezentiranju informacija na zabavan način). “Funky Europe” je moguće rješenje problema s kojim se suočavaju i Europska unija i Hrvatska kao sljedeća u nizu članica Europske unije koja će održati informativnu kampanju prije referenduma o članstvu u EU. Samo će vrijeme pokazati kako će EU i Hrvatska pristupiti poteškoćama.

Ključne riječi

komunikacija; mediji; kulturološke teorije; infotainment; Funky Europa

Hrčak ID:

85430

URI

https://hrcak.srce.hr/85430

Datum izdavanja:

21.5.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.229 *