Market-Tržište, Vol. 24 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Utjecaj marketinških resursa na konkurentnost poduzeća
Tamás Gyulavári
orcid.org/0000-0003-1358-786X
; Marketing Department, Marketing and Media Institute Corvinus University of Budapest
Zsófia Kenesei
orcid.org/0000-0002-1908-8300
; Marketing Department, Marketing and Media Institute Corvinus University of Budapest
Sažetak
Cilj ovog rada jest analizirati povezanost marketinških resursa s konkurentnošću poduzeća. Empirijski podaci prikupljeni su korištenjem upitnika na uzorku 300 mađarskih organizacija, a rezultati su uspoređeni s rezultatima sličnih istraživanja provedenih prije pet godina. Otkrili smo da svi istraživani marketinški resursi imaju značajan utjecaj na uspješnost marketinga. Najviše marketinški orijentirana dimenzija, upravljanje tržištem, ističe se po snazi asocijacija povezanih s konkurentnošću. Stvoreni su i analizirani klasteri poduzeća. Mali se broj istraživanih poduzeća (12%) uspio unaprijediti u razvoju i posjedovanju marketinških resursa dok su održavali konkurentnost ponude proizvoda i cijene. Udio uspješnih među njima vrlo je značajan.
Ključne riječi
marketinški resursi; imovina marketinga; marketinške mogućnosti; konkurentnost poduzeća; uspješnost poduzeća
Hrčak ID:
85625
URI
Datum izdavanja:
11.7.2012.
Posjeta: 3.124 *