Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 24 No. 1, 2012.

  • Datum izdavanja: 11.07.2012.
  • Objavljen na Hrčku: 03.09.2012.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 5-6)

Editorial Preface (str. 5-6)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


The impact of marketing resources on corporate competitiveness (str. 7-21)

Tamás Gyulavári, Zsófia Kenesei
Izvorni znanstveni članak


Corporate reputation index: empirical research in banking sector (str. 0-0)

Damir Grgić
Izvorni znanstveni članak


Service quality concept and measurement in the business consulting market (str. 47-66)

Dragan Benazić, Đurđana Ozretić Došen
Izvorni znanstveni članak


Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year (str. 103-116)

Katherine C. Sredl, Ružica Butigan, Nataša Renko
Prethodno priopćenje


Comparison of perceived value structural models (str. 117-133)

Sunčana Piri Rajh
Prethodno priopćenje


Kritički prikaz: Dobrinić, D. (ur.): "Marketing i baze podataka" (str. 145-148)

Iva Gregurec
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 37.497 *