Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Međugeneracijski utjecaji i rituali (ponašanje djece): u novi razred u novoj obući

Katherine C. Sredl ; Department of Marketing Mendoza College of Business, University of Notre Dame
Ružica Butigan orcid id orcid.org/0000-0003-3327-2187 ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Nataša Renko ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 142 Kb

str. 103-116

preuzimanja: 1.142

citiraj


Sažetak

Osim Božića, najvažnije razdoblje za sve maloprodavače jest vrijeme kada učenici ponovno kreću u školu. Do sada se u istraživanju ponašanja potrošača nije ispitivao navedeni ritual. Ovaj rad predstavlja rezultate dobivene metodom promatranja i intervjua provedenih u Zagrebu 2010. godine u prodavaonicama Borovo. U radu se razmatra kako istraživanje u vezi s povratkom u školu doprinosi teoriji međugeneracijskog utjecaja na izbor marke te kako se djeca ponašaju kao sudionici na tržištu.

Ključne riječi

međugeneracijski utjecaj; rituali; ponašanje djece; povratak u novu školsku godinu

Hrčak ID:

85630

URI

https://hrcak.srce.hr/85630

Datum izdavanja:

11.7.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.370 *