Market-Tržište, Vol. 24 No. 1, 2012.
Prethodno priopćenje
Međugeneracijski utjecaji i rituali (ponašanje djece): u novi razred u novoj obući
Katherine C. Sredl
; Department of Marketing Mendoza College of Business, University of Notre Dame
Ružica Butigan
orcid.org/0000-0003-3327-2187
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Nataša Renko
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Sažetak
Osim Božića, najvažnije razdoblje za sve maloprodavače jest vrijeme kada učenici ponovno kreću u školu. Do sada se u istraživanju ponašanja potrošača nije ispitivao navedeni ritual. Ovaj rad predstavlja rezultate dobivene metodom promatranja i intervjua provedenih u Zagrebu 2010. godine u prodavaonicama Borovo. U radu se razmatra kako istraživanje u vezi s povratkom u školu doprinosi teoriji međugeneracijskog utjecaja na izbor marke te kako se djeca ponašaju kao sudionici na tržištu.
Ključne riječi
međugeneracijski utjecaj; rituali; ponašanje djece; povratak u novu školsku godinu
Hrčak ID:
85630
URI
Datum izdavanja:
11.7.2012.
Posjeta: 2.370 *