Pregledni rad
KULINARSTVO – DIO KULTURE ŽIVLJENJA I DUHOVNE BAŠTINE U HRVATSKOJ TURISTIČKOJ PONUDI
Ana Žaper
Sažetak
Niska razina izvanpansionske potrošnje u Hrvatskoj upućuje na potrebu promjene tradicionalno nemaštovite turističke ponude. Kulinarski identitet, kao dio duhovne baštine, može osmišljenim uključivanjem u turističku ponudu pridonijeti boljem imidžu odredišta, a time i konkurentnosti turizma. Da bi se to postiglo, potrebno je podići svijest lokalnom stanovništvu o izvornim vrijednostima i prednostima, ali i osigurati podršku za to zaduženih državnih institucija.
Ključne riječi
kulturni turizam; kulinarska tradicija; internacionalizacija prehrane; brza hrana; gastronomski identitet; kulturne zone; mediteransko naslijeđe; obogaćivanje turističke ponude; suradnja turizma i agrara
Hrčak ID:
8442
URI
Datum izdavanja:
29.12.2004.
Posjeta: 13.622 *