Acta turistica, Vol. 23 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
ISTRAŽIVANJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA VJERNOST ODREĐENOJ DESTINACIJI
Evangelos Christou
; School of Economics & Business, Thessaloniki, Greece
Sažetak
Prethodne studije o zadovoljstvu posjetitelja prepoznale su jasan odnos između zadovoljstva posjetitelja i vjernosti nekoj destinaciji. No ovakav zaključak je također doveden u pitanje jer većina studija o marketingu turističkih destiancija ispituje uglavnom kognitivni element zadovoljstva posjetitelja. Ova studija čini korak dalje od prethodnih jer i dalje uključuje kognitivni element, ali isto tako istražuje i afektivni element. Ispituje se utjecaj emocija na zadovoljstvo posjetitelja, nakon čega se uspoređuje prognostičku sposobnost kognitivnih elemenata i emocija. Važan zaključak studije je da je kognitivni element zadovoljstva posjetitelja, zajedno s emocijama (pozitivnim i negativnim) u pozitivnom odnosu s vjernošću turističkom odredištu. Daljnja analiza ukazuje na to da je u turizmu emocionalni element pouzdaniji pokazatelj vjernosti posjetitelja od kognitivnog elementa.
Ključne riječi
zadovoljstvo posjetitelja; vjernost odredištu; emocionalno zadovoljstvo; marketing odredišta
Hrčak ID:
86553
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 3.463 *