Acta turistica, Vol. 23 No. 1, 2011.
Prethodno priopćenje
NOVA DINAMIKA U SEKTORU TURISTIČKIH AGENCIJA: PRIMJER GRČKE
Paris Tsartas
; Department of Business Administration, University of the Aegean, Greece
Andreas Papatheodorou
orcid.org/0000-0001-9484-7517
; Department of Business Administration, University of the Aegean, Greece
Theodoros Stavrinoudis
orcid.org/0000-0002-8329-8679
; Department of Business Administration, University of the Aegean, Greece
Nikolaos Pappas
; School of Culture and Lifestyle, University of Derby, Buxton, U.K.
Sažetak
Aktualni razvoj događaja u međunarodnom turističkom okruženju i promjene u turističkoj potražnji, kao i ponudi, izvršili su važan utjecaj na turističke agencije i povećali vanjske rizike i prijetnje s kojima se suočavaju. Neke od tih promjena odnose se na nove tehnologije i proširenje njihove uporabe od strane poduzeća u turizmu i krajnjih korisnika/turista. Takve su prijetnje intenzivnije u slučaju malih turističkih agencija i, preciznije, onih koji djeluju na lokacijama ili zemljama koje rado primaju turiste, poput Grčke. Cilj ovog članka je ispitati u kojoj su mjeri grčke turističke agencije prihvatile informacijske tehnologije (IT), koliko važnom smatraju uporabu IT-a za unaprjeđenje njihova djelovanja i učinkovitosti i jesu li spremne dalje ulagati u informacijske tehnologije u budućnosti. Anketa, koja je provođena putem strukturiranih osobnih intervjua upućenih direktorima i vlasnicima turističkih agencija, otkrila je korisne informacije o važnosti koja se pripisuje informacijskim tehnologijama s obzirom na geografsku lokaciju poduzeća, između ostalog, i položaja intervjuirane osobe u poduzeću.
Ključne riječi
turističke agencije; poduzeća u turizmu; informacijske tehnologije; rezervacije; ljudski resursi; Grčka
Hrčak ID:
86555
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 2.932 *