Prethodno priopćenje
KONKURENTNOST TURISTIČKE DESTINACIJE – IZMEĐU DVIJU ZASTAVA
TANJA ARMENSKI
DORIS O. GOMEZELJ
BRANISLAV DJURDJEV
NEVENA ĆURČIĆ
ALEKSANDRA DRAGIN
Sažetak
Cilj rada je ponuditi bolje razumijevanje konkurentnosti destinacije i elemenata
koji utječu na konkurentnu poziciju turističke destinacije. Istraživanje je osmišljeno kao
komparativna studija Slovenije i Srbije. Za analizu konkurentnosti spomenutih destinacija
korišten je integrirani model konkurentnosti destinacije. Rezultati su pokazali da se obje
destinacije smatraju konkurentnijima u njihovim prirodnim, kulturnim i stvorenim resursima,
dok su znatno manje konkurentne po menadžmentu destinacije i, sudeći po integriranom
modelu, po uvjetima potražnje. Na osnovu ovih nalaza, daju se relevantni prijedlozi kako bi se
poboljšale konkurentne pozicije destinacija.
Ključne riječi
konkurentnost destinacije; model konkurentnosti; turizam; Slovenija; Srbija
Hrčak ID:
86648
URI
Datum izdavanja:
15.6.2012.
Posjeta: 4.182 *