Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

KONKURENTNOST TURISTIČKE DESTINACIJE – IZMEĐU DVIJU ZASTAVA

TANJA ARMENSKI
DORIS O. GOMEZELJ
BRANISLAV DJURDJEV
NEVENA ĆURČIĆ
ALEKSANDRA DRAGIN


Puni tekst: engleski pdf 438 Kb

str. 485-502

preuzimanja: 2.755

citiraj


Sažetak

Cilj rada je ponuditi bolje razumijevanje konkurentnosti destinacije i elemenata
koji utječu na konkurentnu poziciju turističke destinacije. Istraživanje je osmišljeno kao
komparativna studija Slovenije i Srbije. Za analizu konkurentnosti spomenutih destinacija
korišten je integrirani model konkurentnosti destinacije. Rezultati su pokazali da se obje
destinacije smatraju konkurentnijima u njihovim prirodnim, kulturnim i stvorenim resursima,
dok su znatno manje konkurentne po menadžmentu destinacije i, sudeći po integriranom
modelu, po uvjetima potražnje. Na osnovu ovih nalaza, daju se relevantni prijedlozi kako bi se
poboljšale konkurentne pozicije destinacija.

Ključne riječi

konkurentnost destinacije; model konkurentnosti; turizam; Slovenija; Srbija

Hrčak ID:

86648

URI

https://hrcak.srce.hr/86648

Datum izdavanja:

15.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.182 *