Drvna industrija, Vol. 63 No. 3, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Medijska promocija drvnog sektora u nekim zemljama jugoistočne Europe
Denis Jelačić
orcid.org/0000-0002-3853-3481
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Leon Oblak
; Biotehnički fakultet Univerze u Ljubljani, Slovenija
Slavica Petrović
; Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu, Srbija
Maja Moro
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Andreja Pirc Barčić
; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Vanja Ćošić
; Ministarstvo poljoprivrede, Zagreb, Hrvatska
Živka Meloska
; Fakultet dizajna i tehnologije namještaja i interijera, Sveučilište sv. Ćirila i Metoda, Skopje, Makedonija
Sažetak
Prerada drva i proizvodnja namještaja pripada važnijim industrijskim granama u zemljama jugoistočne Europe. Njezin udio u bruto nacionalnom dohotku svrstava tu industrijsku granu među one koje bi trebale naći svoje mjesto u nacionalnim strateškim planovima. Međutim, medijsko praćenje prerade drva i proizvodnje namještaja u Hrvatskoj, kao i u drugim zemljama jugoistočne Europe, daleko zaostaje za promocijom nekih drugih industrijskih i ekonomskih grana i sektora. Ovaj će članak prikazati trenutačnu situaciju u promotivnim aktivnostima drvnog sektora u medijima nekih zemalja jugoistočne Europe i istaknuti postojeće razlike među pojedinim zemljama. Usto će dati neke ideje kako popraviti postojeću situaciju u drvnom sektoru u odnosu prema drugim, promotivno visoko pozicioniranim industrijskim granama u pojedinim zemljama jugoistočne Europe.
Ključne riječi
drvni sektor; mediji; medijska pokrivenost; insertacije; investicije u promociju
Hrčak ID:
86983
URI
Datum izdavanja:
27.9.2012.
Posjeta: 2.556 *