Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UČINAK UČENJA RJEŠENJEM PROBLEMA NA SAMOREGULIRANO UČENJE: PREGLED LITERATURE

Yasemin Tas ; Department of Elementary Education, Faculty of Education, Ataturk University, Erzurum,Turkey
Semra Sungur ; Department of Elementary Education, Faculty of Education, Middle East Technical University, Ankara/Turkey


Puni tekst: hrvatski pdf 829 Kb

str. 533-560

preuzimanja: 881

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 829 Kb

str. 533-560

preuzimanja: 1.417

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je trostruk. Prvo, samoregulirano učenje se opisuje iz društveno-kognitivne perspektive i raspravlja se o tome zašto treba težiti samoreguliranom učenju u školama. Drugo, pretpostavlja se da učenje rješenjem problema olakšava samoregulirano učenje. Navodi se pregled literature o učincima učenja rješenjem problema na samoregulirano učenje u nastavi K-12 znanstvenih sadržaja. Pružena je empirijska osnova za istraživanje razine do koje određeni aspekti učenja rješenjem problema unaprjeđuju samoregulirano učenje. Konačno, na temelju pregledane literature, navedena su ograničenja u tom specifičnom istraživačkom području te ponuđene neke preporuke za daljnja istraživanja.

Ključne riječi

učenje rješenjem problema; obrazovanje u području znanosti; samoregulirano učenje

Hrčak ID:

87461

URI

https://hrcak.srce.hr/87461

Datum izdavanja:

25.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.087 *