Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MARKETINŠKO PLANIRANJE SUBJEKATA SREDNJEG PODUZETNIŠTVA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI

MARTINA BELAVIĆ ; GRAD KARLOVAC
NIKOLINA VOJAK orcid id orcid.org/0000-0003-2502-0625 ; VELEUČILIŠTE U KARLOVCU
TIHANA CEGUR RADOVIĆ orcid id orcid.org/0000-0002-1030-3449 ; KARLOVAČKA BANKA d.d.


Puni tekst: hrvatski pdf 309 Kb

str. 187-194

preuzimanja: 797

citiraj


Sažetak

Uspješan razvoj poduzeća nije spontana već detaljno isplanirana aktivnost. Da bi se znalo kako ostvariti konkurentske prednosti i biti bolji od konkurencije potreban je dobro osmišljen plan marketinga, kojim se definira budućnost marketinških aktivnosti u poduzećima i način njihova ostvarivanja. Plan marketinga najćešće koriste međunarodne korporacije, propagandne agencije, hrvatska poduzeća koja posluju s inozemnim poduzećima, ali sve više i domaća poduzeća, uglavnom velika. Na području Republike Hrvatske rađena su istraživanja o marketinškim aktivnostima i planiranju malih poduzeća, kojima je zaključeno da mala poduzeća ne provode marketinško planiranje, a aktivnosti se provode ad hoc, najčešće od strane jedne osobe. Kako bi saznali izrađuju li subjekti srednjeg poduzetništva marketinške
planove, vrše li njihovu kontrolu i na koji način provode marketinške aktivnosti, provedeno je istraživanje kojim su obuhvaćeni subjekti srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj
županiji. Istraženo je koliko poduzeća pridaju važnost izradi marketinškog plana, na koji način vrše provedbu i kontrolu marketinških aktivnosti te kako dolaze do informacija o potrebama kupaca i aktivnostima konkurencije.

Ključne riječi

plan marketinga; marketing; strategije marketinga; kontrola

Hrčak ID:

87854

URI

https://hrcak.srce.hr/87854

Datum izdavanja:

20.8.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.172 *