Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija

Tina Tomažić ; Fakultet za elektrotehniku, računarstvo i informatiku Sveučilišta u Mariboru, Maribor, Slovenija
Jelena Jurišić ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Damir Boras ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 228 Kb

str. 48-61

preuzimanja: 3.180

citiraj


Sažetak

Oglašivanje je jedan od ključnih faktora za stimuliranje procesa razmjene te za normalno djelovanje tržišta i njegovih zakona. Oglašivači imaju na raspolaganju puno načina i mogućnosti kojima
pokušavaju privući pažnju potencijalnih potrošača. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim načinima oglašivanja koji nisu uvijek u skladu sa zakonom i etičnim djelovanjem. Jedan od tih načina jest i prikriveno oglašivanje. U ovom radu analiziramo prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija jer prikrivene oglasne poruke predstavljaju jedan od najočiglednijih problema na medijskom tržištu. Uz pomoć spoznaja iz literature definiramo pojam prikrivenog oglašivanja. Cilj je našeg rada i povezivanje društvenih okolnosti koje su uzrok prikrivenog oglašivanja s promjenama medijskih diskurzivnih praksi.

Ključne riječi

PRIKRIVENO OGLAŠIVANJE; ETIKA; MEDIJI

Hrčak ID:

87876

URI

https://hrcak.srce.hr/87876

Datum izdavanja:

15.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.821 *