Medijske studije, Vol. 2 No. 3-4, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija
Tina Tomažić
; Fakultet za elektrotehniku, računarstvo i informatiku Sveučilišta u Mariboru, Maribor, Slovenija
Jelena Jurišić
; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Damir Boras
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Oglašivanje je jedan od ključnih faktora za stimuliranje procesa razmjene te za normalno djelovanje tržišta i njegovih zakona. Oglašivači imaju na raspolaganju puno načina i mogućnosti kojima
pokušavaju privući pažnju potencijalnih potrošača. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim načinima oglašivanja koji nisu uvijek u skladu sa zakonom i etičnim djelovanjem. Jedan od tih načina jest i prikriveno oglašivanje. U ovom radu analiziramo prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija jer prikrivene oglasne poruke predstavljaju jedan od najočiglednijih problema na medijskom tržištu. Uz pomoć spoznaja iz literature definiramo pojam prikrivenog oglašivanja. Cilj je našeg rada i povezivanje društvenih okolnosti koje su uzrok prikrivenog oglašivanja s promjenama medijskih diskurzivnih praksi.
Ključne riječi
PRIKRIVENO OGLAŠIVANJE; ETIKA; MEDIJI
Hrčak ID:
87876
URI
Datum izdavanja:
15.12.2011.
Posjeta: 5.670 *