Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

O socijalnoj nejednakosti u razvoju turizma i turističkom marketingu u postkolonijalnoj Šri Lanki

Boštjan Kravanja ; Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 317 Kb

str. 107-129

preuzimanja: 1.710

citiraj


Sažetak

Članak se prvenstveno bavi pitanjem kako povijesni odnosi između Šri Lanke i Zapada utječu na suvremeni razvoj turizma i turistički marketing u toj zemlji. Glavna rasprava u članku se odnosi na pitanje kako orijentalni i kolonijalni oblici diskursa, koji su se proširili i na ulogu sadašnjega razvoja turizma i na vrijednosna polazišta turističkog marketinga, stvaraju i produbljuju socijalnu nejednakost i to ne samo između Šri Lanke i "Zapada", nego i između države Šri Lanke i njenih građana. Članak analizira moć takvih diskurzivnih relikvija zapadnog kolonijalizma, a koji su ukorijenjeni u predodžbe o razvoju i marketingu u turizmu u masovnom obliku, te nudi neke načine njihova nadilaženja.

Ključne riječi

Šri Lanka; razvoj; turistički marketing; kolonijalni diskurs; socijalna nejednakost

Hrčak ID:

93968

URI

https://hrcak.srce.hr/93968

Datum izdavanja:

20.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.950 *