Prethodno priopćenje
O socijalnoj nejednakosti u razvoju turizma i turističkom marketingu u postkolonijalnoj Šri Lanki
Boštjan Kravanja
; Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Članak se prvenstveno bavi pitanjem kako povijesni odnosi između Šri Lanke i Zapada utječu na suvremeni razvoj turizma i turistički marketing u toj zemlji. Glavna rasprava u članku se odnosi na pitanje kako orijentalni i kolonijalni oblici diskursa, koji su se proširili i na ulogu sadašnjega razvoja turizma i na vrijednosna polazišta turističkog marketinga, stvaraju i produbljuju socijalnu nejednakost i to ne samo između Šri Lanke i "Zapada", nego i između države Šri Lanke i njenih građana. Članak analizira moć takvih diskurzivnih relikvija zapadnog kolonijalizma, a koji su ukorijenjeni u predodžbe o razvoju i marketingu u turizmu u masovnom obliku, te nudi neke načine njihova nadilaženja.
Ključne riječi
Šri Lanka; razvoj; turistički marketing; kolonijalni diskurs; socijalna nejednakost
Hrčak ID:
93968
URI
Datum izdavanja:
20.12.2012.
Posjeta: 2.984 *