Izvorni znanstveni članak
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja
Draženko Tomić
orcid.org/0000-0003-3447-7838
; Učiteljski fakultet u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Članak se bavi filozofsko–odgojnim temama u Martina Bubera1, predstavnika dijalogike (filozofije dijaloga, filozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove filozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u drugom poglavlju nalazi
pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno–obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.
Ključne riječi
Martin Buber; filozofija odgoja; dijalogika; dijalog; odnos; odgoj
Hrčak ID:
94035
URI
Datum izdavanja:
15.1.2013.
Posjeta: 2.540 *