Stručni rad
Odnos učenika razredne nastave prema matematici
Irena Mišurac Zorica
orcid.org/0000-0002-7197-1782
; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učiteljski studij
Melita Cvitanović
Sažetak
U radu se pokušava ustvrditi odnos učenika nižih razreda prema nastavi matematike. Prikazani su rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku učenika od prvog do četvrtog razreda i u kojem se ispitao odnos učenika prema matematičkim sadržajima, načinima rada u njihovim razrednim odjelima te strahovi i predrasude koje učenici imaju prema matematici. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici u razrednoj nastavi ne smatraju matematiku teškom, rade aktivno i zainteresirano na satovima i nemaju veći strah od matematike, što predstavlja dobar temelj za kvalitetno i uspješno matematičko obrazovanje.
Ključne riječi
matematika; učenici nižih razreda; odnos; strah; načini rada
Hrčak ID:
94779
URI
Datum izdavanja:
26.12.2012.
Posjeta: 2.031 *