Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Odnos učenika razredne nastave prema matematici

Irena Mišurac Zorica orcid id orcid.org/0000-0002-7197-1782 ; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učiteljski studij
Melita Cvitanović


Puni tekst: hrvatski pdf 771 Kb

str. 443-459

preuzimanja: 321

citiraj


Sažetak

U radu se pokušava ustvrditi odnos učenika nižih razreda prema nastavi matematike. Prikazani su rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku učenika od prvog do četvrtog razreda i u kojem se ispitao odnos učenika prema matematičkim sadržajima, načinima rada u njihovim razrednim odjelima te strahovi i predrasude koje učenici imaju prema matematici. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici u razrednoj nastavi ne smatraju matematiku teškom, rade aktivno i zainteresirano na satovima i nemaju veći strah od matematike, što predstavlja dobar temelj za kvalitetno i uspješno matematičko obrazovanje.

Ključne riječi

matematika; učenici nižih razreda; odnos; strah; načini rada

Hrčak ID:

94779

URI

https://hrcak.srce.hr/94779

Datum izdavanja:

26.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 2.031 *