Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj prodaje sirovog mlijeka proizvođača na potrošnju mlijeka u Hrvatskoj

Damir Kovačić ; Agronomski fakultet, Svetošimunska 25, 10000 Zagreb
Miroslav Božić


Puni tekst: engleski pdf 1.416 Kb

verzije

str. 233-242

preuzimanja: 459

citiraj


Sažetak

Proučavan je utjecaj prodaje sirovog mlijeka proizvođača u Hrvatskoj na potrošnju. Istraživanje je organizirano kao marketinški test. Budući da su ispitanici pokusne (potrošači sirovog mlijeka) i kontrolne skupine (nepotrošači sirovog mlijeka) birani u uzorke nakon djelovanja nezavisnog činitelja (ponude sirovog mlijeka) korišten je oblik pokusa EX-post factum s naknadnim izjednačavanjem skupina prema važnim obilježjima za istraživanu pojavu. Autori su na temelju rezultata istraživanja zaključili da ponuda sirovog mlijeka neće utjecati na povećanje potrošnje mlijeka, ali će povećati zadovoljstvo one potrošačke skupine koja preferira sirovo mlijeko proizvođača u odnosu na "konzumno".

Ključne riječi

prodaja; sirovo mlijeko proizvođača; potrošnja; pokus; Hrvatska

Hrčak ID:

95055

URI

https://hrcak.srce.hr/95055

Datum izdavanja:

20.11.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.058 *