Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA

Draženka Skupnjak ; VII. osnovna škola, Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 240 Kb

str. 219-228

preuzimanja: 14.191

citiraj


Sažetak

Promjene u ponašanju i sposobnostima koje se događaju s napredovanjem razvoja
oduvijek su bile područja u središtu interesa ljudskoga roda. Opisom dječjeg ponašanja te
otkrivanjem uzroka i procesa koji proizvode promjene u ponašanju bavi se dječja psihologija.
Mnogi psiholozi bavili su se proučavanjem promjena u ponašanju i sposobnostima u svakom
razdoblju dječjeg razvoja te nastojali objasniti zašto se ponašanje mijenja. U ovom se radu
kroz opis slučaja razvoja jednog dječaka nastoje objasniti i usporediti sociokulturna teorija
kognitivnog razvoja Lava Vygotskog, teorija ekoloških sustava Uriea Bronfenbrennera te
teorija posredovanog iskustva učenja Reuvena Feuersteina.

Ključne riječi

Lav Vygotsky; Reuven Feuerstein; teorije razvoja i učenja; Urie Bronfenbrenner

Hrčak ID:

95253

URI

https://hrcak.srce.hr/95253

Datum izdavanja:

17.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 18.486 *