Informatologia, Vol. 39 No. 3, 2006.
Pregledni rad
Primjena ekspertnog sustava u poslovanju
Vlado Galičić
Slobodan Ivanović
Sažetak
Znatan dio svog radnog vremena radnici u hotelu, koji dolaze u kontakt s gostima, provode pružajući različite informacije o hotelu i turističkoj destinaciji. Jedan od mogućih načina pravovremenog i potpunog informiranja gostiju je zamjena odnosa gost-radnik s ekspertnim sustavom. Hoteli mogu poboljšati svoju uslugu razvijanjem ekspertnog sustava, koji može osigurati informaciju i savjete, učiti o gostu i pružati usluge, može koristiti pohranjene ekspertne upute i njihove ugrađene sposobnosti prosuđivanja. Ekspertni sustav može uštediti hotelu vrijeme i novac kada treba sakupiti i analizirati podatke u marketinške svrhe i tako ostvariti važne konkurencijske prednosti. Prednost je ovog sustava što je uvijek, na isti način dostupan gostu i putem njega će gost dobiti sve adekvatne informacije o hotelu i hotelskoj ponudi.
Ključne riječi
Hrčak ID:
9194
URI
Datum izdavanja:
25.9.2006.
Posjeta: 5.781 *