Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

STANDARDIZACIJA MARKETINGA: BITI ILI NE BITI

Rozana Šuštar


Puni tekst: engleski pdf 122 Kb

str. 106-124

preuzimanja: 22.550

citiraj


Sažetak

U članku su opisane mogućnosti standardizacije marketinškog programa slovenskih tvrtki koja omogućuje intenzivniji proces internacionalizacije. Studija otkriva da faktori okruženja, kao što su politička i ekonomska stabilnost, značajno utječu na mogućnosti standardizacije. Pretpostavka je da standardizacija osigurava poboljšanje prodajnih margi-na. Strateški elementi standardizacije marketing mixa, koji se sastoji od proizvoda, cijene, promocije i distribucije, značajan su faktor smanjenja troškova i povećanja zarade trvrtki. Strateška kontrola distribucije i promocije ograničujući je faktor standardizacije za slovenske tvrtke. Sposobnost standardizacije proizvoda i tržišta pojavljuje se kao odvojeni faktor standardizacije.

Ključne riječi

standardizacija; marketing; marketing mix; proizvod; cijena; komunikacije; distribucija; internacionalizacija; faktorska analiza

Hrčak ID:

9216

URI

https://hrcak.srce.hr/9216

Datum izdavanja:

28.2.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 24.291 *