Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Zadovoljstvo zaposlenika - čimbenik uspješnosti suvremenih poduzeća

Drago Pupavac orcid id orcid.org/0000-0002-2201-0598 ; Veleučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Senad Lipovača ; Ekonomski fakultet Bihać, Bihać, Bosna i Hercegovina
Vlasta Sečen ; Perutnina Ptuj-Pipo, Marinići, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski docx 75 Kb

str. 79-83

preuzimanja: 2.209

citiraj


Sažetak

U radu se elaborira važnost upravljanja zadovoljstvom zaposlenika kao čimbenika uspješnosti suvremenih poduzeća. Nakon toga se prezentiraju rezultati istraživanja zadovoljstva zaposlenika u poduzeću Perutnina Ptuj – Pipo, d.o.o. Istraživanje je provedno na prodajnom području Istre i Kvarnera (N=44), a poseban predmet istraživanja bili su odnosi između spola, dobi i radnog staža i zadovoljstva zaposlenika. Dobivene spoznaje temelje se na metodi analize i sinteze, metodi intervjuiranja i metodi deskriptivne statistike.

Ključne riječi

zadovoljstvo zaposlenika; suvremena poduzeća; spol; dob; radni staž

Hrčak ID:

95824

URI

https://hrcak.srce.hr/95824

Datum izdavanja:

27.12.2012.

Posjeta: 4.021 *