Informatologia, Vol. 39 No. 4, 2006.
Pregledni rad
Analiza uključivanja elektronskih i drugih izvora znanja u nastavu prirodoslovlja
Samo Fošnarić
Jurij Planinšec
Sažetak
Učinkovito obrazovanje postaje temelj (osnova) cjeloživotnog učenja. Učitelji i odrasli trebaju se zauzeti za djetetovo znanje. To ne znači, da dijete treba memorirati veliku količinu podataka, koji se brzo zaboravljaju, već težiti ka znanju, koje treba biti učinkovito i funkcionalno. Intencija rada je bila prikazati da li učenici u devetogodišnjem osnovnom obrazovanju Republike Slovenije u predmetu prirodoslovlje dovoljno koriste elektronske i ostale izvore znanja. Zaključujemo da učenici koriste različite izvore znanja, iako se među njima i dalje nalaze opažanje, učiteljevo izlaganje gradiva i opisivanje, korištenje udžbenika i poslovnih svezaka. S obzirom da živimo u računalsko-informacijskom dobu učenje putem elektronskih medija i pretraživanje informacija preko Interneta se još uvijek dovoljno ne koriste.
Ključne riječi
prirodna znanost; učenici; učenje; elektronički izvori; informacija
Hrčak ID:
9255
URI
Datum izdavanja:
23.12.2006.
Posjeta: 1.720 *