Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

TURIZAM I POSLOVANJE PUTEM WEBA: SEMANTIČKA PARADIGMA KAO PREDUVJET USPJEŠNOSTI

Mislav Šimunić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Ljubica Pilepić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Maja Šimunić ; Liburnia Riviera Hoteli, Opatija, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 609 Kb

str. 1-7

preuzimanja: 824

citiraj


Sažetak

Razvoj tehnologije u mnogočemu determinira poslovne koncepte i način odvijanja poslovnih procesa na svim razinama poslovanja. Poslovanje u turizmu danas se nemože niti zamisliti bez integracije interneta i weba u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Semantički web (koji se bavi aspektima značenja) je proširenje World Wide Weba promatrano kroz integraciju “stroja”, tehnologije i ljudske inteligencije (ljudskog mozga), a često se opisuje na različite načine kao utopijska vizija, web podatak ili pak promjena paradigme u svakodnevnom korištenju weba. Suvremeno poslovanje putem weba polazi od bihevioralnog pristupa svih involviranih u poslovni proces, posebice u segmentu on line promocije pri čemu bi temelj dinamike određenog web site-a trebao biti automatizam upravljan ponderiranim razultatima semantičke analize. Poslovanje putem weba sve je značajnije i dominantnije u poslovanju. Poslovni subjekti u turizmu moraju se suvremenim trendovima i promijenama stalno prilagođavati kako bi ne samo zadržali konkurentnosti učinkovito pozitivno djelovali na zadovoljstvo korisnika svoga “weba” i na svoje poslovanje uopće, već da bi i opstali. Glavna značajka ovoga rada jest predstavljanje bihevioralnog modela poslovanja u turizmu predstavljenog kroz prizmu semantičkog weba.

Ključne riječi

e-poslovanje; turizam; semantika; web; semantička paradigma

Hrčak ID:

100101

URI

https://hrcak.srce.hr/100101

Datum izdavanja:

23.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.935 *