Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

KOMUNIKACIJSKI PROCESI STVARANJA REGIONALNE GLAZBENE INDUSTRIJE (Studija slučaja: bivša Jugoslavija)

Oleg Sineokyj ; Institut za novinarstvo i komunikacijske znanosti Klasičnog privatnog sveučilišta, Zaporizhzhya, Ukrajina


Puni tekst: engleski pdf 487 Kb

str. 45-53

preuzimanja: 1.788

citiraj


Sažetak

Članak se bavi poviješću glazbene industrije u Jugoslaviji. Autor rezimira jugoslavenski iskustvo, u retrospektivi, razvoj audio-glazbene industrije i pop glazbu tijekom razdoblja socijalizma. Govori o reformi sustava izdavačkih kuća. Analiza referentnog materijala posvećenog sistematizaciji informacija u povijesti rock glazbe zauzima posebno mjesto u autorovom pristupu. Članak se bavi pitanjem reforme regulatornog okvira glazbene industrije nakon raspada Jugoslavije.

Ključne riječi

Jugoslavija; Balkan; marka; diskografija; rock glazba

Hrčak ID:

100106

URI

https://hrcak.srce.hr/100106

Datum izdavanja:

23.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.969 *