Izvorni znanstveni članak
PRIMJENA RAČUNALA U POČETNOM OBRAZOVANJU DJECE U PRIRODNIM ZNANOSTIMA
Stanko Cvjetičanin
; Faculty of Education University of Novi Sad
Rajko Pećanac
; Faculty of Education University of Novi Sad
Marija Sakač
; Faculty of Education University of Novi Sad
Maja Djurendić-Brenesel
; Institute of Forensic Medicine, Clinical Center Vojvodina, Novi Sad
Sažetak
Učenici već u ranoj dobi uče o sadržajima prirodnih znanosti povezujući različite metode i oblike rada. Ovaj rad prikazuje rezultate istraživanja utjecaja računalno potpomognutog učenja na kvalitetu učeničkog znanja o životnim staništima. U istraživanju je sudjelovalo 168 učenika trećih razreda osnovnih škola (devetogodišnjaci) iz Republike Srbije (84 učenika činilo je kontrolnu skupinu, a ostalih 84 ispitnu). U analizi su upotrijebljene kauzalna, deskriptivna i komparativna metoda. Inicijalni test, finalni test i ponovljeno testiranje upotrijebljeni su kao sredstva mjerenja znanja o životnim staništima. Na temelju dobivenih rezultata zaključeno je da je ispitna skupina učenika učeći pomoću računala postigla bolje znanje o životnim staništima, za razliku od kontrolne skupine učenika koja je podučavana tradicionalnim načinom. Učenici u ispitnoj skupini postigli su bolje rezultate na razini primjene, analize, sinteze i evaluacije znanja
Ključne riječi
računalno potpomognuto učenje; početno učenje u prirodnim znanostima; životno stanište; učenici; učenici trećih razreda osnovnih škola
Hrčak ID:
100092
URI
Datum izdavanja:
27.3.2013.
Posjeta: 2.393 *